Jak kontaktovat zákaznickou podporu Forbes Casina?

16. 3. 2024

Jistě to sám dobře znáš. I když se snažíš sebevíc, tu a tam se zkrátka něco po…kazí. Někdy ti nejde se zaregistrovat, jindy ti automat spadne zrovna v nejlepším nebo nějak dlouho trvá zpracování tvé platby. Snažíme se vyladit náš systém k dokonalosti, ale chybička se prostě někdy vloudí. Naštěstí je tu pro tebe naše nonstop zákaznická podpora! Mrkni se, jak ji kontaktovat. 

Přesuň se do centra podpory

„Velín“ naší zákaznické podpory se nachází v klientském centru. Právě z něj pak můžeš využít všechny způsoby pro kontaktování našich ochotných pracovníků. Vždy tedy k podpoře přistupuj právě z něj. Najdeš ho v patičce našich stránek pod tlačítkem „Centrum podpory“.

Kontaktní formulář a e-mail

Základní formou kontaktování zákaznické podpory Forbes Casina je náš kontaktní formulář. V něm nemusíš uvádět pouze problémy, ale můžeš klidně psát své připomínky nebo i pochvaly 😊. Jeho využití je velmi jednoduché: 

  1. V Centru podpory je kontaktní formulář výchozí stránkou. 
  2. Vyplň hlavičku formuláře do příslušných políček (jméno, příjmení, e-mail, telefon, předmět). 
  3. Do velkého pole vyplň svou zprávu / problém / připomínku. 
  4. Klikni na žluté tlačítko „Odeslat“ pod formulářem.
  5. Naši pracovníci tě budou kontaktovat do 1 pracovního dne. 

Případně můžeš použít obdobu kontaktního formuláře v podobě e-mailové zprávy. Stačí svůj dotaz poslat na podpora@victoriatip.cz. Pro větší přehled zprávu ideálně pošli z e-mailu registrovaného v našem casinu, abychom tě mohli přiřadit.

Online chat

Jelikož žijeme v chatovací době, nemohli jsme tě ochudit do moderní podporu ve formě online chatu. I ten najdeš v Centru podpory a svůj problém můžeš řešit v reálném čase s našim pracovníkem. Je to velmi jednoduché:

  1. Vyber v Centru podpory Online chat.
  2. V pravé části stránek se ti objeví okno chatu, jak ho znáš ze sociálních sítí. 
  3. Napiš svůj dotaz / zprávu nebo žádost o pomoc. 
  4. Obratem se ti ozve pracovník naší podpory a můžete spolu vše vyřešit. 
  5. Pomocí tlačítek v horní liště chatu můžeš chat zase minimalizovat, vypnout zvuky nebo jej naopak rozbalit. 

Telefonická podpora

Chápeme, že čekat na odpověď z kontaktního formuláře může být zdlouhavé a možná v chatu není možné ideálně popsat problém. V tom případě bude ideální volbou naše telefonická podpora. Ta je ti dostupná nonstop a můžeš na ni volat s jakýmkoliv problémem. Samozřejmě na tom nic složitého není.

  1. Zavolej na číslo +420 605 282 288 nebo klikni na možnost „Telefonická podpora“ v zákaznickém centru. 
  2. Vyčkej na spojení a uvítání našim pracovníkem. 
  3. Popiš svůj problém a nech se navést k jeho řešení. 
  4. Užij si ničím nerušenou hru. 

Naše telefonická podpora má pouze limitovanou kapacitu a může se stát, že se objeví problém, který najednou řeší více klientů. Prosíme tě tedy o trpělivost, když se nedovoláš hned. Případně můžeš vždy využít všech našich ostatních kanálů nebo se poradit na našich sociálních sítí. 

Problém můžeš vyřešit i svépomocí

Některé problémy se mohou zdát velmi zapeklité, ale mohou vycházet pouze z drobného přehlédnutí nebo opomenutí celého postupu. Některé problémy tak můžeš vyřešit i svépomocí díky našim předpřipraveným dokumentům.

Při orientaci ve tvém účtu se ti například budou skvěle hodit Často kladené otázky, které jsme pro tebe připravili. Budeš-li se chtít lépe seznámit s bezpečnou hrou, najdeš u nás sekci Zodpovědné hraní, kde najdeš potřebné informace. Všechny další informace o hře ve Forbes Casinu pak najdeš v sekci Důležité dokumenty

Jestliže však své odpovědi nenajdeš a problém nevyřešíš, rozhodně nás neváhej kontaktovat!

Ministerstvo financí varuje: Účastí na hazardní hře může vzniknout závislost. Hrát mohou pouze osoby starší 18 let.